W roku akademickim 2013/14 uruchomiona została domena oparta o rozwiązania firmy Microsoft (Active Directory – AD). Dzięki temu użytkownik uzyskał komfort posiadania jednego hasła i jednego loginu do wielu usług świadczonych przez CDV, tj:
Posiadanie (znajomość) danych do swojego konta uczelnianego jest bardzo ważna oraz nie należy udostępniać swoich danych osobom trzecim. We wszystkich systemach CDV obowiązuje jeden zintegrowany system logowania (CAS) dlatego rozpowszechnienie swoich danych spowoduje, że osoby nieupoważnione będą miał dostęp do wszystkich zasobów użytkownika.
Login
(nazwa użytkownika) to nazwa konta jakim student lub pracownik loguje się do systemów uczelnianych.
Dla wykładowców ma on zazwyczaj postać:
imie.nazwisko@cdv.pl
Dla studentów natomiast:
inazwisko@edu.cdv.pl
Podczas tworzenia kont sprawdzana jest unikalność nadanej nazwy. Jeśli wybrana nazwa wystąpi w systemie, do loginu dodawana jest pierwsza możliwa wartość ze zbioru liczb naturalnych z wyłączeniem 0 (zero). Czyli student lub pracownik może uzyskać login w postaci:
inazwisko1@…
inazwisko2@…
lub
imie.nazwisko1@…
imie.nazwisko2@…
Hasło
Hasło jest dostarczane w momencie utworzenia konta. Dla studentów jest to momencie zakończenia rekrutacji. Uwaga! Hasło do Formularza Rekrutacyjnego CDV jest inne niż do Konta Uczelnianego CDV. Dla pracowników hasło dostarczane jest wraz z podpisaniem umowy / rozpoczęciem pracy w CDV.
ZNAM HASŁO i chce je zmienić
Aby tego dokonać należy odwiedzić stronę > zaloguj.cdv.pl
Zmiana hasła dostępna jest po zalogowaniu.
UWAGA!
Nowe hasło musi składać się przynajmniej z 8 znaków oraz posiadać:
Hasło musi być różne od 10 poprzednich haseł. Hasło nie może zawierać imienia, nazwiska, ani jakiejkolwiek części loginu.
SYNCHRONIZACJA HASŁA Z SERWERAMI GOOGLE ODBYWA SIĘ W CIĄGU GODZINY.
NIE ZNAM HASŁA i chce je odzyskać
Aby tego dokonać należy odwiedzić stronę > zaloguj.cdv.pl/reset-password
Należy podać swój login i wysłać prośbę o reset. Na prywatny adres e-mail (podany w procesie rekrutacji) zostanie wysłany link do resetu hasła, gdzie należy wypełnić krótki formularz zmiany (patrz wyżej).
NIC MI NIE DZIAŁA! Co teraz?
Zawsze możesz napisać do nas z prośbą o reset hasła > it@cdv.pl
Pamiętaj, że będziemy prosić o weryfikację czy to na pewno Twoje konto. Zapytamy np. o 3 ostatnie cyfry PESELU lub innego dokumentu.