- Monitoring wizyjny prowadzony jest przez Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61- 719 Poznań.
- Monitoringiem wizyjnym objęty jest cała zewnętrzna i wewnętrzna część terenu i budynków Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61- 719 Poznań.
- Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO informujemy, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach stosowania monitoringu jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Adres do korespondencji: ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, tel. +48 61 271 10 00, adres e-mail: info@cdv.pl;
- Collegium Da Vinci wyznaczyło inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować, w sytuacji każdej niejasności dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Dane kontaktowe: numer telefonu 503 494 145, adres e-mail: iod@cdv.pl;
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz ochrony osób i mienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz art. 22² § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy;
- Państwa dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane osobowe są zarejestrowane w formie elektronicznej w postaci obrazu z monitoringu wizyjnego i będą przechowywane od dnia zarejestrowania przez okres do 3 miesięcy z kamer na elektronicznym nośniku informacji, a w przypadku, gdy nagranie jest lub może być dowodem w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa - do czasu prawomocnego zakończenia postępowania;
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
- mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy Państwo uznacie, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach zatrudnienia jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Adres do korespondencji: ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, tel. +48 61 271 10 00, adres e-mail: info@cdv.pl.
- Collegium Da Vinci wyznaczyło inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować, w sytuacji każdej niejasności dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Dane kontaktowe: numer telefonu 503 494 145, adres e-mail: iod@cdv.pl.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie RODO, a w szczególności:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest związane z realizacją praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych są krajowe przepisy prawa, a w szczególności:
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy;
- rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 roku w sprawie dokumentacji pracowniczej.
- Państwa dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą także m.in. podmioty, z którymi została zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych, dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz zarządzanie organizacją, podmioty świadczący usługi prawne i doradcze oraz podmioty udzielające pomoc Administratorowi w dochodzeniu należnych roszczeń.
- Mają Państwo prawo do:
- sprostowania swoich nieprawidłowych danych
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO.
- Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu ani nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
- W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania stosunku pracy. Po ustaniu zatrudnienia Państwa dane osobowe znajdujące się w dokumentacji pracowniczej, w tym w aktach osobowych będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów prawa.
- Jeżeli Państwo uważają, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możecie wnieść Państwo skargę do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach zatrudnienia jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Adres do korespondencji: ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, tel. +48 61 271 10 00, adres e-mail: info@cdv.pl.
- Collegium Da Vinci wyznaczyło inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować, w sytuacji każdej niejasności dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Dane kontaktowe: numer telefonu 503 494 145, adres e-mail: iod@cdv.pl.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie RODO, a w szczególności:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych wynika z postanowień zawartej umowy o współpracy.
- Państwa dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą także m.in. podmioty, z którymi została zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych, dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz zarządzanie organizacją, podmioty świadczący usługi prawne i doradcze oraz podmioty udzielające pomoc Administratorowi w dochodzeniu należnych roszczeń.
- Mają Państwo prawo do:
- sprostowania swoich nieprawidłowych danych
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO.
- Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu ani nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).
- W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres 5 lat od momentu udzielenia zgody na ich przetwarzanie w związku z zawarciem umowy. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez cały okres realizacji umowy oraz czas niezbędny do jej rozliczenia. Przepisy powszechnie obowiązującego prawa mogą wydłużyć ten okres. Po upływie wyżej wymienionego okresu dane osobowe podlegają usunięciu lub anonimizacji.
- Jeżeli Państwo uważają, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, możecie wnieść Państwo skargę do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).